Communicatie in de zorg
Uit onderzoek blijkt dat kwaliteit van de zorg niet alleen afhankelijk is van de inhoudelijke kwaliteit van zorgpersoneel en behandelmethodes, maar vooral ook van de manier waarop teams met elkaar samenwerken en communiceren. Wij werken succesvol samen met diverse zorginstellingen om de samenwerking binnen teams te verbeteren door hun mensen de vaardigheden en inzichten te geven om zich open en eerlijk uit te spreken.
BEKIJK TRAININGEN INCOMPANY VRAAGCommunicatie in de zorg, van levensbelang
Er is geen andere sector waar de communicatie van zo’n groot belang is als in de zorg. Voor patiënten is dit soms letterlijk van levensbelang. Wat wij zien is dat communicatie wordt bemoeilijkt door de grote hiërarchische verschillen en de hoge werkdruk. Mensen spreken zich niet uit, met alle gevolgen van dien.
Vanuit onze ervaring binnen de gezondheidszorg weten we dat dit ook anders kan. Vanuit wetenschappelijk onderbouwde concepten kunnen wij de middelen bieden om de cultuur positief beïnvloeden. Wat zou het betekenen voor de kwaliteit van de zorg als iedereen de vaardigheden heeft om zich op een respectvolle manier uit te spreken, ongeacht hiërarchische verschillen en onderwerp?
Crucial Conversations in 3 min.
COMMUNICATIETRAININGEN
ONZE UNIEKE EIGENSCHAPPEN
Met award-winnende trainingsconcepten bieden wij mensen de kans om zich te bekwamen in vaardigheden die bewezen effectief zijn.
De vaardigheden waaruit de trainingen zijn opgebouwd komen voort uit tientallen jaren sociaal-wetenschappelijk onderzoek.
Het leerdesign is ontworpen uit de nieuwste inzichten en wordt continu doorontwikkeld om de best mogelijke leerervaring te bieden.
De trainingen kunnen wereldwijd gevolgd worden. Wij kunnen lokale trainers inzetten, met behoud van onze uitmuntende kwaliteit.
Wij zijn een partner, waarin we verder gaan dan alleen het faciliteren van een training. Samen gaan wij ervoor zorgen dat de organisatie écht vooruit komt.
Wij bieden vaardigheden waar mensen hun hele leven profijt van hebben, ook buiten het werk, Wij noemen het daarom life-science.
Is de gemiddelde beoordeling die wij van onze klanten krijgen
De communicatie in de zorg verbeteren, om de kwaliteit van zorg te verbeteren
Wij weten vanuit eigen ervaring dat communicatie in de zorg van het grootste belang is. Op dit moment werken wij met diverse zorginstellingen zeer succesvol samen om de cultuur positief te beïnvloeden. Wij zouden het leuk vinden om eens kennis te maken om te onderzoeken wat wij kunnen bijdragen aan de kwaliteit van zorg in jouw organisatie.
LATEN WE KENNISMAKEN